Arbeidsoppgaver:
- Innkjøp til prosjekt og interne prosjekt
- Utarbeide og følge opp forespørsler herunder også dokumentasjon
- Leie/delta i kontraktsforhandlinger (rammeavtaler/prosjektavtaler/enkeltkjøp)
- Kommunikasjon og oppfølging av leverandører og leveranser
- Prosessforbedring for innkjøp
Ønskede kvalifikasjoner og personlige egenskaper:
- Relevant, høyere utdanning (innkjøp, økonomi, teknisk, administrasjon)
- Relevant erfaring med innkjøp og forhandlinger både på norsk og engelsk
- Erfaring fra mekanisk industri vil være en fordel
- Kjennskap til MS Business Central
Vi tilbyr:
- Godt arbeidsmiljø med varierte arbeidsoppgaver
- Konkurransedyktige arbeidsvilkår
- Kantine
- Bedrift i stor utvikling
Arbeidssted vil være ved Larsnes Mek sitt anlegg, på Larsnes i Sande kommune.
For mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med:
HR/HMS ansvarlig Nina MM Lødøen, tlf. 950 60 307
Søknadsfrist: 29.02.2024
Bruk vår søknadsportal eller send søknad og CV til hr@larsnes-mek.no