Arbeidsoppgaver:

  • Innkjøp til prosjekt og interne prosjekt
  • Utarbeide og følge opp forespørsler herunder også dokumentasjon
  • Leie/delta i kontraktsforhandlinger (rammeavtaler/prosjektavtaler/enkeltkjøp)
  • Kommunikasjon og oppfølging av leverandører og leveranser
  • Prosessforbedring for innkjøp

Ønskede kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Relevant, høyere utdanning (innkjøp, økonomi, teknisk, administrasjon)
  • Relevant erfaring med innkjøp og forhandlinger både på norsk og engelsk
  • Erfaring fra mekanisk industri vil være en fordel
  • Kjennskap til MS Business Central

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø med varierte arbeidsoppgaver
  • Konkurransedyktige arbeidsvilkår
  • Kantine
  • Bedrift i stor utvikling

Arbeidssted vil være ved Larsnes Mek sitt anlegg, på Larsnes i Sande kommune.

For mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med:

HR/HMS ansvarlig Nina MM Lødøen, tlf. 950 60 307

Søknadsfrist: 29.02.2024

Bruk vår søknadsportal eller send søknad og CV til hr@larsnes-mek.no